Oldalak

2013. január 12., szombat

Újdonságok

Hihetetlenül izgatott vagyok, hiszen megérkezett hozzánk az első igazi nagy megrendelésünk, melyben az anyagok már tekercsben vannak :))
Annyira szépek, este nem bírtam betelni velük ezért bár hajnal lett de feltöltöttem őket a shopba.
Nem volt tudatos, az alapján mentem ami Nekem tetszett de most, hogy így egymás mellett vannak olyan vicces, többnyire aquva -türkiz színű, és abból is a fáradtabb antik színhatásúk az anyagok.
Szerintem gyönyörűek, remélem Nektek is tetszeni fognak!
Nézzük is őket sorba :)

Riley Blake - The Simple Life kollekció Blue Bunting

Ennek a gyönyörű táskának a TUTORJÁT ITT  megtekinthetitek!


Riley Blake- Paris & Company kollekció két darabja


Etsy- FancyBoutique




És végül az egyik kedvencem,  - amit azért onnan sejtek, hogy mindig azon jár a fejem mit tudnék ebből az anyagból készíteni :) ;)
Riley Blake - Vintage Baby kollekció Aqua Dots



 A többit később hozom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése