Oldalak

2012. május 8., kedd

Megérkeztek az anyagok...

már amelyik... Nem felhőtlen a boldogságom, SŐŐŐT!!! :((
Már múlthétre vártam a csomagokat, mivel az USA-t már április 26,-án elhagyták... Megpróbáltam betudni az ünnepeknek,  nyugtattam is magam, hogy csak a csonka hét miatt lehet...
Erre tegnap du. csöngettek: éljen-éljen, megjött a csomag!
Már furcsa volt, hogy miért van zacskóban elolvastam: a helyi postára érkezett így...
Egyértelmű vágás volt a szélén, ahonnan láthatóan "kikukázták" kihúzták a felső anyagokat... Sajnos pont azokat, amik előre voltak megrendelve... :((( Forgattam, a benne lévő anyagokat, egyeztettem a szállítólevéllel ( ami kívül volt, így láthatta a "szerencsétlen" aki kibontotta, hogy anyag van benne, nem arany!!! ...) Áááááá szóval így jártam, DE nem adom fel, utána járok a dolgoknak.
Épp a múlthéten olvastam egyik blogon, hogy a kollegásnő is így járt, sőőőt az ő csomagjait fel sem adták a postáról. Amikor kiverte a balhét, valami hihetetlen számú ( talán 30 körül írta) csomagja került elő, még karácsonyi is...!
Miért!?
Mivel azt írja a kis papír, hogy ide érkezett kibontva, gondolom én, hogy már itt nálunk kerülhetett kibontásra...
Minden esetre felvettem a kapcsolatot a céggel, ahonnan rendelni szoktam. Nagyon készségesek voltak, hajnalra ( ott du. ) már vissza is írtak, annyit tudnak tenni, hogy ugyanazon az áron megrendelhetem újra az anyagokat... hát ez is valami. Az amerikai postától még nem kaptam választ, hogy milyen biztosítás volt a csomagon, mit tudok kezdeni vele.
Na, szóval ez történt... :(
Amiért külön bosszús vagyok, hogy pont azokat vették ki, amelyik megrendelésre érkezett ( volna :( ), persze nem volt előre kifizetve, de akkor is... :(((
Jól kikeseregtem magam ! :(
Bocs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése