Oldalak

2012. május 5., szombat

Shabby Chic anyagok

Nagy Shabby rajongó vagyok, ezért is örültem annyira, mikor ráleltem Rachel Ashwell csodálatos anyagaira.
Az OLDALÁT, blogját régóta figyelemmel kísérem és az, hogy Magyarországon is elérhetőek legyenek  textiljei nem gondoltam volna azt, hogy egyszer én próbálkozzak ezzel, pláne nem :)

De itt vagyok, és RA csodái is itt vannak, azonban szűkös a keretem ezért az általatok választott ( facebookon a legtöbb szavazatot kapott) anyagok közül fogom a rendelésem leadni...

Így kérlek csodáljátok meg Ti is ezeket a szépségeket, és amelyik tetszik arra nyomjatok egy L-ot, vagy hagyjatok bejegyzést.
Én nagyon nehezen tudok választani közülük... :)


 Garden Rose kollekció- Ecru


 Garden Rose kollekció- Pink


Garden Rose kollekció- Light Pink


 Garden Rose kollekció- Blue


 Wildflower kollekció- Pink Tan


Wildflower kollekció- Green


 Wildflower kollekció- Blue

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése